Pasākuma "Draudzīgās tehnoloģijas" apmeklējums
27. martā, projekta "Karjeras atbalsts izglītojamiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" ietvaros, Rīgas Imantas vidusskolas 7.b klases skolēni Latvijas Nacionālajā bibliotēkā piedalījās pasākumā "Draudzīgās tehnoloğijas". Praktiskajā nodarbībā skolēni pārrunāja profesiju dažādību un nepieciešamās prasmes, lai darbotos IT jomā, iepazinās ar programmētāju darba dienu, darba vidi un iespējām. Skolēniem patika nodarbība un iespēja dzirdēto pamēğināt praktiski. Paldies mūsu skolas karjeras izglītības konsultantēm par nodrošināto iespēju!

Skolā pieejams karsto dzērienu automāts
Pilnai laimei nevajag daudz, tai reizēm pietrūkst tikai karsto dzērienu automāta. Tāds nu beidzot "ienācis" arī Rīgas Imantas vidusskolā, un vismaz puse skolas saimes šodien laimīgi smaida!

28. martā notiks Kendama turnīrs
Šo ceturtdien, 28. martā, notiks daudzu ilgi gaidītais RIV KENDAMA turnīrs! Galvenās balvas - 3 superīgas kendamas jau atceļojušas uz skolu un gaida uzvarētājus katrā no 3 klašu grupām! Uz tikšanos turnīrā!

2. vieta un atzinība radošo darbu konkursā ''Ontona dīnas ļustes''
Rīgas Imantas vidusskolas skolniece Enija Seimanova ieguvusi 2. vietu un arī atzinību, piedaloties divās vecuma grupās, radošo darbu konkursā ONTONA DĪNAS ĻUSTES, kas veltīts Latgales dzejniekam Antonam Slišānam! Savukārt Enijas latviešu valodas un literatūras skolotāja Gita Švarca saņēmusi pateicību! Abas tikušas arī pie balvām - Antona Slišāna dzejas grāmatām bērniem! Sirsnīgi sveicam Eniju un lepojamies! Paldies skolotājai un Enijas vecākiem par atbalstu savai meitai!

9. klašu skolēni viesojas RTU Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūtā
21. martā ESF finansētā karjeras izglītības projekta ietvaros Rīgas Imantas vidusskolas 9. klašu skolēni viesojās RTU Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūtā, kur iepazinās ar biomimikrijas principiem, kā arī uzzināja par studiju iespējam RTU.
Daba cilvēkam dod visu nepieciešamo - arī padomus, kā uzlabot dzīves un darba apstākļus, nepārtērējot pieejamos resursus un nedarītu ļaunumu apkārtējai videi. Zinātnieki, kas nodarbojas ar biomimikriju, mēģina saprast, kā dabā lietas ir veidotas, kā dažādi dzīvnieki un augi ir pielāgojušies savai dzīves videi, un pēc tam mēģina izmantot iegūtās zināšanas jaunu tehnoloģiju radīšanā.
Savas vizītes laika skolēni iepazinās ar līdz šim atklātajiem dabas noslēpumiem, piemēram, kā ūdra kažoks pasargā tā ķermeni no ūdens. Tāpat skolēni iejutās jauno zinātnieku lomā, mēģinot izdomāt jaunas tehnoloģijas, skatoties ar zinātnieka acīm dabas daudzveidībā.
Laboratorijās skolēni tika iepazīstināti ar tehnoloģijām, kas ļauj samazināt gaisa piesārņojumu, pētīt dabas resursus un to izmantošanas iespējas, kā arī energoefektivitāti, izmantojot vēja ģeneratoru un saules baterijas, kuras skolēni arī apskatīja tuvumā uz ēkas jumta.
Tāpat skolēni uzzināja par daudzveidīgajiem mācību un sadzīves apstākļiem un iespējām RTU.
Paldies skolēniem un 9. klašu audzinātājām Inesei Tepeorenai un Altai Bulai par iesaistīšanos projekta organizētajā pasākumā!

Page 162 of 308